Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку (11-13 червня 2015 р.)
Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції
«Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку»
11–13 червня 2015 року
Частина І. Сучасні тенденції розвитку теорії та практики менеджменту
- Аутсорсинг – перспективное направление развития бизнеса в РБ
Ю.А. Александров - Роль конфликта в менеджменте
Ю.А. Александров - Соціальні інвестиції як передумова формування корпоративної соціальної відповідальності
О.В. Брежнєва-Єрмоленко, Т.Д. Токаренко - Парадигма современного менеджмента
С.А. Газибеков - Принципи менеджменту: вплив на сучасність
Т.В. Гергарт, Л.О. Горшкова - Особливості використання реклами на місці продажу
Л.А. Голеня, Тарабукіна О.М. - An Insight into the Revenues and Headings of the Budget of the European Union (2014-2020)
Yu.А. Gospodinov - ERASMUS+ (2014-2020) and the Opportunities for Studying Abroad and Scholarship in the European Union
Yu.А. Gospodinov, Dr.A. Marinov - The main Tendencies of Development of social Responsibility of Business in the Republic of Belarus
N. Davydzenka, T. Filipava - Виробництво лакофарбових виробів в Україні: стан, проблеми, перспективи
Ю.В. Давидюк - Психологічні аспекти управління поведінкою споживача
В.О. Ейсмонт, О.П. Пащенко - Еволюція теоретичних концепцій організації
І.В. Жалінська - Сучасні заходи маркетингу, аромамаркетинг, особливості застосування
М.С. Ілліна, Н.О. Бородкіна - Родові поселення як напрям сталого розвитку сільських територій
І.І. Каракаш - Строительные трансграничные кластеры: возможности и перспективы (Беларусь-Украина-Польша)
И.А. Кулаков, Л.О. Кулакова - Нейролінгвістичне програмування як один із методів управління підприємством
М.М. Кухта - Проблемы построения модели риск-менеджмента в процессе принятия и разработки управленческих решений в организации
А.А. Максимов - Ризик-менеджмент в управлінні ризиком суб’єктів господарювання
І.О. Матвійчук, Л.Ф. Міляр - Аналітичне відстеження ефективності ліцензування туроператорської діяльності в сучасних умовах
О.В. Мілінчук, Ю.О. Кірієнко - Сутність формування конкурентних переваг підприємств АПК України
В.Ф. Невлад - Standardized Approach to Corporate Planning
E.B. Parashkevova - Механізм формування сталого сільського розвитку в умовах глобалізації
М.Ф. Плотнікова - Рынок юридических бизнес-услуг в Республике Беларусь: особенности и тенденции развития
Н.А. Прилуцкая - Підходи до розробки програми організаційно-функціональних перетворень з урахуванням особливостей процесу міжорганізаційної взаємодії
Л.В. Протасова - Сучасні підходи до управління конфліктами при впровадженні змін на підприємстві
А.Ю. Рудківська - Functions of Company Culture in Contemporary Management
H.G. Sirashki - Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: сутність, організаційно-економічний механізм, його особливості
О.В. Сукненко - Управління конфліктами в організації
О.О. Таранець - Анализ современных методов управления затратами
Т.В. Филиппова, Н.А. Довыденко - Преимущества и недостатки методов управления затратами
Т.В. Филиппова, Н.А. Довыденко
Частина ІІ. Проблеми теорії та практики стратегічного менеджменту суб’єктів господарювання
- Антикризове управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства
А.П. Бобрик - The Development of State-Private Partnership in Brest and Brest region
T.A. Buduran, N. Davydzenka - Окремі методичні аспекти стратегічного планування в сучасних умовах господарювання
Т.П. Голушко, Л.В. Протасова - Маркетинговая композиция исследования аграрного рынка
М.К. Жудро - Коррекция экспортной активности Республики Беларусь на мировом рынке продовольственных товаров
Н.В. Жудро - Науково-освітній вимір як обов’язковий аспект управління суб’єктами господарювання всіх рівнів
Д.О. Ільницький - Проблеми формування стратегії розвитку бренду підприємства
М.О. Кучер, Н.О. Бородкіна - Особливості функціонування енергетичного ринку
Ю.П. Мазур - Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств
О.В. Макушок - Организация бюджетирования и контроля деятельности предприятия
Е.А. Окомина - Problems of Development of Small Business in the Republic of Belarus
E.V. Pipko, N. Davydzenka - Оцінка ефективності логістичної стратегії на основі інтегрального показника ефективності логістичної системи підприємства
О.А. Рудківський - Концепция туристического маркетинга
А.В. Семёнова - Подходы к оценке стратегической платформы региона на примере Новгородской области
Г.В. Фетисова, О.Д. Притула - Внутрифирменный стратегический анализ
А.В. Хилькович - Роль менеджера-адміністратора як суб`єкта адміністративного менеджменту
І.В. Шульженко
Частина ІІІ. Функціональні області менеджменту: виробництво, маркетинг, інновації, інвестиції, фінанси, логістика, персонал
- Необхідність активізації інноваційної спрямованості розвитку вітчизняних підприємств
Г.М. Тарасюк - Особливості маркетингових досліджень на сучасному підприємстві
Г.М. Тарасюк, Д.А. Козаченко - Інтегровані системи управління якістю
Н.О. Бабич - Теоретичні аспекти впливу інвестиційно-інноваційної діяльності на рівень організації виробництва
В.В. Балковська - Program Management at the University Science Research
M.J. Bogdanova - Инвестиционный потенциал и привлекательность как элемент экономического потенциала хозяйственных систем
Т.А. Будурян, Т.Д. Захарчук - Інтернет-магазини у сфері електронної комерції
І.В. Бурачек - Предпосылки привлечения иностранных ресурсов для инновационного развития экономики региона
М.В. Гордейчик - Проблеми визначення обсягів вибірки в маркетингових дослідженнях
Л.О. Горшкова, Є.В. Яворський - Контекстна реклама та шляхи її використання на підприємстві
Л.О. Горшкова, Н.Г. Плисюк - Инновационный потенциал АПК России как основа импортозамещения
Н.И. Гришакина, А.С. Зарецкая - Кластери як інструмент економічного розвитку
О.В. Грінченко, І.М. Царук - Features of Integration of the Small and Large enterprises
T.V. Dashkevich, N.V. Nosko - Функциональное обоснование индикаторов измерения экономического потенциала организации
М.М. Жудро - Товарная политика как составляющая комплекса интернет-маркетинга мобильного продукта
О.В. Заика, М.Ю. Картава - Совершенствование системы мотивации персонала
Н.А. Канищева - Підхід до формування інтегрованої моделі освіти, науки, бізнесу і влади в умовах розробки та реалізації спільних проектів
К.М. Кащук - Совершенствование процесса технологии и организации работ в строительстве через оптимизацию термообработки бетона зимой в монолитных конструкциях
Т.В. Кривицкая - The Algorithm of Distribution of Scarce Goods
N.V. Nosko, I.M. Pilipyuk - Контроль витрат м’ясопереробних підприємств
Т.М. Міщенко - Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності українських товарів
Т.В. Могилевець, В.В. Балковська - Анализ информационных ресурсов поддержки взаимодействия граждан города и администрации
Г.В. Мозговая, Ю.Ю. Вагина - Правові аспекти реалізації моделі ефективного управління персоналом на принципах синергізму
Є.Ю. Морозов - Маркетинг вітчизняних продовольчих товарів у контексті міжнародної інтеграції України
Р.П. Мудрак - Роль Product Placement в реалізації страхових послуг
А.О. Петрук, Н.О. Бородкіна - Розвиток кадрового потенціалу на ПАТ «Омелянівський гранітний кар’єр»
О.Ф. Правда - Методика оцінки інновацій за ступенем новизни та складності розв`язуваної задачі
Н.Б. Проценко, Б.А. Писаренко - Використання проектного підходу у нормуванні праці
Т.О. Сазонова, В.О. Осташова - Теоретичні аспекти організації збутової діяльності
С.В. Цвяк, Л.О. Горшкова - Проблеми та перспективи впровадження системи управління витратами тартег-костінг на українських підприємствах
С.В. Чорна - Инновации в овощеводстве защищенного грунта
Н.Н. Юрина - Оценка формирования трудового потенциала сельскохозяйственных предприятий территорий допустимого радиационного загрязнения
А.В. Яворская