Skip to content
Головна » Конференції» Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки (27 квітня 2017 р.)
Матеріали виступів Всеукраїнського економічного форуму з міжнародною участю (в онлайн форматі)
«Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки»
27 квітня 2017 року
Повний текст
Зміст
Секція №1. Малий та середній бізнес України: стан, тенденції та перспективи розвитку в умовах глобалізації світової економіки
Правове регулювання діяльності малого бізнесу в Україні
Боровик О.М., Дорошенко О.О., Зінкевич О.В.
Стимулювання розвитку IT-сектору: світовий досвід та українські реалії
Гончаренко О.В.
Інноваційний вектор розвитку МСБ: приватна ініціатива та державна підтримка
Диба О.М., Гернего Ю.О.
Шляхи покарщення розвитку малого та середнього бізнесу в Україні
Зверєва А.А.
Анализ методов оценки эффективности предпринимательской деятельности на предприятии
Зосимова Ж.С.
Проблеми українського експорту та шляхи їх вирішення
Зуйкова Ю.Д.
Проблеми розробки та реалізації маркетингової стратегії українських підприємств, які виходять на ринки ЄС
Каленчук Л.В.
Дослідження еволюції підходів до визначення сутності контролінгу
Калина Н.А., Догадайло Я.В.
Підприємництво в інноваційному розвитку України
Карпенко А.В.
Моделювання фінансової діяльності підприємства ПАТ «Харківський плитковий завод»
Ковальчук Ю.Д.
Готова продукція лісового господарства України: стан, тенденції та перспективи розвитку в умовах глобалізації світової економіки
Кондратюк Т.В., Сиротинська А.П.
Сучасний стан інноваційної активності малих і середніх підприємств України
Кулиняк І.Я., Бондаренко Ю.Г.
Проблема розвитку малого підприємництва в Україні в контексті транскордонної та прикордонної торгівлі
Мардар Ю.Е.
Окремі аспекти розвитку тваринництва в умовах сьогодення
Мірзоєва Т.В.
Влияние трансграничного сотрудничества на развитие малого и среднего бизнеса
Морозова А.Г.
Функціонування продовольчого вітчизняного ринку в умовах глобалізації світогосподарських зв’язків
Парій Л.В.
Визначення рівня конкурентоспроможності та фінансового потенціалу страхової компанії
Піддубна К.І., Полурєзов Д.С.
Розвиток вендингового бізнесу в Україні
Побоченко Л.М.
Тенденції розвитку електронної торгівлі в Україні.
Пугачевська К.Й.
Європейські програми підтримки малого та середнього бізнесу та можливості їх застосування в Україні
Романчук К.В., Савелюк Т.М.
Проблеми та шляхи розвитку малого бізнесу в Україні
Руда А.В.
Роль і місце платіжних систем в сучасній світовій економіці
Тищенко О.О.
Розвиток малого бізнесу в Україні та шляхи його зростання
Ткачук А.В.
Ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємств: формування методики аналізу
Швагер О.Р.
Секція №2. Розвиток малого та середнього бізнесу в економіці окремих країн
Small and medium business development in China
Bondarchuk V., Kamenchuk. Y.
Small and medium-sized enterprises development in South Korea
Bondarchuk V., Kovalchuk O.
Rola ta bariery rozwoju MSP w Polsce
Polinkevych O.
Особенности международных маркетинговых исследований. современные особенности
Анкудович А.А., Пекарь О.Н.
Логистические возможности организации: понятие и оценка
Дирко С.В.
Инклюзивный бизнес в Узбекистане: основные направления и модели развития
Муинов Д.А.
Особенности развития малого бизнеса в Германии
Павлова А.С., Пономарева Г.А.
Розвиток малого та середнього бізнесу в Польщі
Романчук К.В., Рабощук А.О.
Участь малого та середнього бізнесу у розвитку економіки Республіки Польща
Самойлов П.Л.
Інноваційна активність суб’єктів малого і середнього бізнесу в країнах ЄС
Скороход І.С.
Развитие малого и среднего бизнеса в Беларуси
Советникова О.П.
Финансовые аспекты инвестиционного климата в Республике Беларусь
Тарарышкин Ю.В., Тарасов В.И.
Середовище розвитку малого та середнього бізнесу в Японії та його значення в економіці країни
Шиманська К.В., Кіян Я.С.
Середовище розвитку малого та середнього бізнесу в Австралії та його значення в економіці країни
Шиманська К.В., Котвіцька А.О.
Середовище розвитку малого та середнього бізнесу в Болгарії та його значення в економіці країни
Шиманська К.В., Марцинківська Д.Р.
Малий та середній бізнес у Норвегії: стан розвитку та значення в економіці країни
Шиманська К.В., Чмут М.О.
Секція №3. Проблеми застосування національних та міжнародних стандартів обліку для малого та середнього бізнесу
Секція №4. Джерела фінансування малого та середнього бізнесу
Секція №5. Особливості розвитку малого та середнього бізнесу в умовах постконфліктної економіки
Секція №6. Економічна безпека та ризики бізнесу в умовах глобалізації
Секція №7. Транспортне забезпечення економічної діяльності у сучасному світі
Секція №8. Проблеми підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств в умовах глобальних викликів
How value proposition (VP) affects knowledge transfer, innovations and value in B2В supplier-buyer relations
Kłeczek Ryszard
Проблеми та перспективи підвищення міжнародної конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств Одеського регіону
Андрусенко Л.І., Уханова І.О.
Корпоративний меседж екологічної дипломатії
Бохан А.В.
Міжнародна конкурентоспроможність промислового підприємства: оптимальні методі оцінки
Гуда Д.О.
Можливості підвищення конкурентоспроможності українських сільськогосподарських виробників
Дмитрієв П.Д., Уханова І.О.
Маркетинговый аудит социальных медиа для повышения международной конкурентоспособности
Довнар В.В., Довнар Е.В.
Імідж торгової марки як конкурентна перевага підприємства на міжнародному ринку
Дурдиєв С.Г. Чернишова Л.О.
Роль малого и среднего бизнеса в Казахстане в условиях глобализации мировой экономики
Жартай Ж.М.
Особливості управління конкурентними перевагами підприємства
Жемба А.Й.
Питання ефективності експорту промислових підприємств України (на прикладі ПАТ «Одескабель»)
Іщук Х.В., Уханова І.О.
Інвестиційний аспект взаємодії України з Європейськими компаніями
Квачов О.А.
Проблемы повышения международной конкурентоспособности винодельческих предприятий Украины в условиях глобализации
Керекеша И.А., Короленко Н.В.
Підвищення міжнародної конкурентоспроможності машинобудівного підприємства на основі інноваційно-інвестиційних рішень
Кушнір М.П.
Перспективи підвищення міжнародної конкурентоспроможності виробників пакувальних матеріалів в умовах глобальних викликів
Лисенко В.В.
НТП, як рушій розвитку малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації
Мишинська К.В., Уханова І.О.
Проблемы устойчивого развития промышленного предприятия в условиях глобализации рынка
Могилевская О.Ю., Могилевский Ю.В., Штанько А.И.
Підвищення міжнародної конкурентоспроможності регіону в умовах глобальних викликів (на прикладі Одеської області)
Мороз В.Д.
Шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств виноробної галузі
Никифоров Д.А., Короленко Н.В.
Новицька К.В., Короленко Н.В. Проблеми підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств україни в умовах глобалізації
Новицька К.В., Короленко Н.В.
Конкурентоспроможність підприємств торгівлі та шляхи її підвищення в умовах глобалізації
Носач Н.М.
Влияние маркетингового аудита на повышение конкурентоспособности международной компании
Пекарь О.Н., Анкудович А.А.
Імпортозаміщення як інструмент стимулювання розвитку підприємництва
Пугачевська К.С.
Инструменты маркетингового аудита при анализе внутренней среды предприятия
Расолько Е.С., Орышич Н.Ю.
Аналіз проблем виникнення дебіторської заборгованості та шляхи їх вирішення
Сенюк О.В.
Вплив інтелектуальних ресурсів на підвищення конкурентоспроможності підприємств
Сітковська В.І.
Проблеми підвищення міжнародної конкурентоспроможності промислових підприємств україни в умовах глобалізації
Тараненко А.І., Уханова І.О.
Формування конкурентних переваг задля підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств на ринку ВОРР плівок
Тележинська Н.В.
Анализ теоретических основ международной конкурентоспособности промышленных предприятий
Трасоруб О.А.
Доцільність створення експортних кредитних агентств (ЕКА) в Україні
Увгвуегбу Н.Ч.
Інфраструктурна складова у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності підприємств (на прикладі Одеського регіону)
Уханова І.О.
Прийняття стратегічних управлінських рішень за даними інструментарію бухгалтерського обліку і звітності
Ходзицька В.В.
Геоекономічний контекст міжнародної міграції людських ресурсів: регіональний аспект
Шиманська К.В.
Підходи до концепції корпоративної соціальної відповідальності
Щепиліна А.К.
Навігація записів
Scroll Up