Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: тези виступів VІ Міжнар.наук.-практ. конференції, 06-07листопада 2025 року

СЕКЦІЯ 1. CУЧАСНІ МОДЕЛІ ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, БІЗНЕСУ ТА МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ
Analysis of Modern Models of Effective Management at the Enterprise
Moskalenko V.M.
Effective Business Process Management in the Digital Economy
Nataliia Pitel
Тренди розвитку маркетингу в соціальних мережах як інструменту забезпечення конкурентоспроможності бізнесу
Андрійчук Я.В.
Розвиток системи управління персоналом підприємства
Арцрунян Н.К.
Інноваційний менеджмент в контексті створення цінності для споживача
Балмасов Б.В.
Система антикризового управління персоналом підприємства
Бандура М.В.
Практики маркетингового управління споживчою лояльністю до бренду в медіакомпаніях
Барков І.С.
Цифрова інфраструктура бізнес-процесів на підприємствах
Бедер Д.А.
Формування системи управління логістичною діяльністю підприємства
Безугла Д.О.
Трансформація адміністративного менеджменту під впливом цифрових технологій
Бєляков Д.О.
Механізми управління конфліктами у діяльності підприємства
Білобровко Ю.І.
Меми і реклама в епоху покоління Z
Бірюченко С.Ю., Бірюченко Д.Я.
Використання штучного інтелекту в управлінні діяльністю підприємства: загрози та перспективи
Бовсуновська А.С.
Інноваційний менеджмент на підприємстві в ринкових умовах господарювання
Боронін Д.О.
Мікропідприємництво в ІТ сфері
Бугайов А.В.
Оптимізація сучасного менеджменту шляхом впровадження мотиваційноорієнтованих управлінських функцій
Бурачек І.В.
Управління командою в умовах дистанційного режиму роботи: виклики та інструменти ефективності
Васьковська К.М., Бєляков Д.О.
Механізм управління активами підприємства
Вербовець Я.
Організаційні та методологічні аспекти реалізації бізнес-планування розвитку підприємства
Виговськийй В.Г., Зелінська Д.С.
Інтегровані маркетингові комунікації у збутовій політиці підприємств роздрібної торгівлі
Вікарчук О.І.
Бенчмаркінг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Вілійчук Д.Р.
Оцінка ефективності іноземних інвестицій за формами інвестування
Вітер В.А.
Сучасні підходи до управління персоналом у контексті цифрової трансформації підприємства
Волинець В.О.
Бізнес-процеси у закладах охорони здоров’я
Гарбузюк В.В.
Особливості застосування концепції Lean Мanagement для забезпечення ефективності системи управління підприємством
Гвоздицька В.М.
Сучасний інструментарій управління ефективністю діяльності підприємства
Гончар Р.А.
Механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
Гуменний В.О.
Формування системи екологічного менеджменту підприємства
Данильчук А.Р.
Система управління персоналом як підсистема менеджменту підприємства
Данилюк А.А.
Інтегроване раннє попередження як основа адаптивного менеджменту підприємства
Дворник О.
Система управління асортиментною політикою підприємства
Демченко Д.В., Ільющенкова Г.Л.
Роль керівника у врегулюванні конфліктних ситуацій в трудовому колективі
Демчик Н.С.
Удосконалення системи розвитку та мотивації персоналу
Деркач Ю.М.
Управління збутовою діяльністю як чинник підвищення прибутковості підприємства з врахуванням мотиваційного аспекту
Джигирей В.В., Бурачек І.В.
Теоретичні засади матеріально-технічного забезпечення підприємства
Дмитруха А.В.
Проблеми управління інвестиційною привабливістю підприємства в умовах війни
Дядьов Д.В.
Ефективність управління на підприємстві
Єжель О.В.
Адаптивна логістична стратегія підприємства як інструмент сталого розвитку в умовах воєнних ризиків
Зубар І.В., Петрівська С.В.
Використання цифрових технологій у сфері маркетингу та клієнтських комунікацій
Ігнатюк В.С.
Зелена логістика у виробництві спортивного одягу як інструмент реалізації принципів сталого розвитку
Іщенко В.С.
Собівартість продукції як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Ковальчук В.О.
Сталий бренд у сонячній енергетиці як чинник формування споживчої лояльності
Ковба О.П.
Система управління логістичними витратами підприємства
Ковтун О.М.
Зміст та значення організації нормування праці на підприємстві
Козяр А.П.
Фонд оплати праці як ключовий елемент управління людськими ресурсами
Козяр П.П.
Конструкти безпекозабезпечувальної концепції управління будівельними підприємствами
Корбут С.А.
Система управління персоналом як підсистема менеджменту підприємства
Короленко Д.О.
Мотивація персоналу в умовах дистанційної роботи
Котвицький О.Р.
Ефективне командоутворення як інструмент адаптивного управління підприємством у воєнний час
Крілик А.А., Миколайчук І.П.
Трансформація та стратегічний розвиток борошномельної галузі України
Кузнецов В.О.
Мотивація в системі менеджменту підприємства
Кузьменко Д.І.
Інтегровані маркетингові комунікації як інструмент бізнесу
Кукель Г.С.
Стратегічне планування в системі місцевого самоврядування: сутність та значення
Кучмійова Т.С., Сенчіна Є.А.
Удосконалення управління лізинговими операціями підприємства
Лазаренко В.В.
Криза ефективності маркетингу в умовах «Промисловості 5.0»
Левицька І.В.
Моделі розвитку бізнесу та їх трансформація в умовах цифровізації економіки
Лисенко А.М.
Інноваційні технології в управлінні подієвими проєктами: ефективні моделі організації
Ліщенко А-М.Л., Сидоренко Т.М.
Управління рекламною діяльністю підприємства
Луценко О.В.
Формування політики управління активами підприємства
Максименко Р.В.
Сучасні моделі ефективного менеджменту, бізнесу та маркетингу ІТ-підприємств
Міщенко Ю.В.
Стратегічне управління операційними витратами як інструмент забезпечення економічної безпеки господарської організації
Мороз Ю.Ю., Цал-Цалко Ю.С.
Теоретичні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємства
Мосійчук М.Є.
Ефективність використання основних засобів підприємства
Малярчук П.П.
Система управління університетом через призму принципів ESG
Намазова Ю.І.
Система забезпечення ефективності господарської діяльності підприємства
Науйокас Д.
Формування механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Негерей О.П.
Сучасні моделі ефективного менеджменту, бізнесу та маркетингу підприємств
Нечипоренко Т.Д.
Розвиток персоналу як одна із стратегічних функцій управління
Овсянников М.Г.
Екомаркетинг. Як бренди стають ближчими до споживача?
Олійник Ю.С.
Управління товарними запасами як складова фінансового менеджменту
Опанасенко А.В.
ESG-напрям у системі проєктного аналізу
Орлова К.Є.
Формування логістичної системи підприємства
Осипчук О.Р.
Інтеграція Claude та Klaviyo як етап удосконалення маркетингової аналітики
Очередько М.В.
Формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємства
Панцюк О.І.
Управління асортиментом та ціноутворенням в роздрібній торгівлі
Пилипишин І.О.
Організаційно-економічні засади підвищення ефективності управління діяльністю суб’єкта господарювання
Поліщук Н.Р.
Освітні пріоритети програми Еразмус+ як механізм імплементації цілей сталого розвитку в Європейському Союзі
Полянська А.С.
Немотиваційні фактори впливу на ефективність праці персоналу
Поплавський Б.С., Мирончук О.О.
Управління економічною безпекою підприємства в умовах цифровізації
Прибинський Д.С., Кушнірчук Д.В.
Формування системи управління витратами підприємства
Прохват В.С.
Сучасні підходи до управління кар’єрою персоналу в умовах кадрового дефіциту
Пчеловська А.А., Миколайчук І.П.
Системний підхід до управління бізнес-процесами крафтових пекарень
Расулова А.М., Ніверчук Є.О.
Розвиток системи управління прибутком підприємства
Рець О.В.
Адаптивні моделі управління: як організації зберігають ефективність в умовах турбулентності
Рябоволик Т.Ф.
Корпоративна культура підприємства: значення та рівні реалізації
Савчук А.В., Царук І.М.
Управління фінансовою стійкістю підприємства
Самчук С.В.
Теоретичні засади управління фінансовими результатами підприємства
Свінціцький Д.Р.
Управління мотивацією персоналу в системі менеджменту приватного медичного закладу
Седляр Н.С.
Роль кадрової політики на підприємстві
Сергійчук Ю.А.
Підготовка менеджерів в Україні: вплив на розвиток малого та середнього бізнесу
Сінельник А.С., Намазова Ю.І.
Економічна безпека як ресурс управління підприємством
Слобожан Н.Д.
Обґрунтування методів управління конфліктами у діяльності підприємства
Собчук Д.О.
Формування та впровадження маркетингових стратегій у системі стратегічного маркетинг-менеджменту
Сотник А.А.
Роль маркетингу в діяльності підприємства
Стеценко І.С.
Формування системи HR-менеджменту на підприємстві ТОВ «Нова пошта»
Супрунова А.О.
Роль системи управління якістю продукції підприємства у ринкових умовах
Тараненко Д.В.
Розвиток процесу управління власним капіталом підприємства
Тележенко Д.Д.
Формування системи управління збутовою діяльністю підприємства
Тимченко М.М.
Місце тайм-менеджменту в сучасній парадигмі управління часом
Ткачук Г.Ю.
Стратегія «зелених» івентів у готелях: оцінка впливу на довкілля та підвищення конкурентоспроможності через ESG- підхід
Товма В.Р., Салімон О.М.
Сутність та роль системи сервісного обслуговування у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Уманець Р.В.
Теоретична сутність поняття комунікаційна політика підприємства
Фещук Ю.Ю., Царук І.М.
Класифікація бізнес-моделі підприємства
Фурсін С.В.
Створення системи адаптації нових працівників як елемент ефективної HR-стратегії
Ходзінський Б.Д.
Формування системи управління якістю логістичних операцій на підприємстві
Цвіжук І.Б.
Вплив соціальних мереж на споживчу поведінку
Цюрпіта Л.В.
Сучасні підходи до кадрової політики підприємства
Цюрпіта Ю.С.
Забезпечення балансу між інформуванням і маркетинговим впливом у журналістиці
Чмут К.В., Ткачук В.О.
Удосконалення системи управління якістю продукції на підприємстві
Шадура А.Р.
Ефективне управління ризиками в бізнесі: методи та інструменти
Шайдовська Д.М.
Енергоефективність та запровадження «зелених» технологій в залізничній інфраструктурі
Шарук Т.М.
Удосконалення системи управління фінансовими результатами підприємства
Шегеда О.С.
Особливості сучасного рекрутингу
Якусевич Є.В.
Формування та реалізація маркетингової політики підприємства
Яремчук Д.О.
Стратегічні аспекти планування доходів підприємства
Яремчук Ю.В.
СЕКЦІЯ 2.1. ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ ТА СУСПІЛЬСТВА
Цифровізація бізнес-процесів як засіб підвищення продуктивності праці на підприємстві
Білоус С.Р.
Комплексна оцінка ефективності господарської діяльності підприємства
Бондарчук І.О.
Економічний розвиток машинобудівних підприємств в Україні
Вітюк А.В.
Цифрові технології у діяльності маркет-мейкерів
Ганусич В.О.
Ціноутворення та цінова політика у ринковому середовищі малого бізнесу
Денисенко А.С.
Вплив цифрових інновацій на ринок праці та зайнятість: виклики для сталого розвитку
Довженко А.І.
CVP-аналіз: методологічна основа оцінки операційного ризику підприємства
Драган А.О.
Вплив глобалізаційних процесів на національну економіку
Драган А.О.
Data-driven marketing як основа сучасної рекламної стратегії підприємства
Дядюк І.Ю.
Стратегічна стійкість і управлінська модель SOFTSERVE у контексті глобального ІТ-ринку
Жосан Г.В., Гарафонова О.І.
Інструменти операційного менеджменту у забезпеченні сталого розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності
Зубар І.В. Муратова Ю.Д.
Інтелектуальні методи оптимізації логістичних процесів
Іванов Ю.В., Вергал К.Ю.
Підприємництво та торгівля: ефективні моделі управління в умовах цифрової трансформації
Коломієць М.Л., Кульчиківська А.С.
Фінансова підтримка бізнесу в Україні за умов воєнного стану
Левченко Л.В.
Роль інновацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств
Лишенко К.О.
Вплив цифрових технологій на структуру ринку та підприємницьку активність
Маковіцька Ю.М., Панькова К.В.
Інституційно-освітні детермінанти розвитку креативного людського капіталу в умовах цифрової трансформації економіки
Нєдєлько Д.В.
Якісні та кількісні методи дослідження у сучасній економічній науці: вибір та обґрунтування
Обіход С.В., Рачок В.О.
Роль керівника в епоху Data-driven менеджменту
Олійник В.С.
Штучний інтелект як ключовий фактор трансформації сучасного фінансового менеджменту
Пижевська І.Р.
Циркулярна економіка: підходи до вимірювання ефективності
Поповкіна О.С.
Українські стандарти управління ризиками
Похільченко К.Л.
Управління людськими ресурсами в умовах обмеженого ринку праці
Похільченко К.Л., Лук’янчук В.О.
Цифрові технології як детермінанта стратегічного розвитку підприємства
Рибак І.Ю., Гарафонова О.І.
Економічні наслідки цифровізації: трансформація ризиків і показників ефективності підприємства
Роздопченюк В.М.
Цифрова керованість довірою клієнта як новий вимір стійкості та конкурентоспроможності туристичних підприємств
Саркісян Н.А.
Техніки ефективного переконання у міжособистісному спілкуванні
Ткачук В.О., Яременко В.П.
Релокація підприємств в Україні в умовах воєнного стану
Толочко А.М.
Ризики впровадження систем штучного інтелекту на підприємствах
Усатенко М.В.
СЕКЦІЯ 2.2. «LOCAL ECONOMIES: MIGRANTS’ INTEGRATION, DIGITAL NOMADISM (WITHIN THE MILESTONE PROJECT)»
Trends in the Development of Digital Nomadism and Its Impact on the Economic Development
Bogoyavlenska Yu.V., Tarasiuk O.O.
A project management approach to enterprise relocation in Ukraine
Bogoyavlenska Yu.V., Tolochko A.M.
Youth Support in Times of rf’s war aggression against Ukraine as an Investment for Local Economies Developmen
Halitskiy N.Y.
Strategies for Migrant Integration to Support Growth of Labour Productivity
Mossakovska Yu.I., Zhuravska S.P.
Integration of Migrants as a Factor of Sustainable Development of Local Economies
Penkovska V.
Re-skiing for after-war recovery and local economies’ competitiveness
Plakhotna K.V.
The Role of International Support Programs in Preserving Ukraine’s Scientific Potential
Poplavskyi Р.
СЕКЦІЯ 3. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ І АНАЛІЗУ
Generative AI in Accounting, Applications, Limitations, and Research Implications
Georgios Kampiotis, Georgia N. Kontogeorga, Katerina Karkantzou, Georgios L. Thanasas
Digital Accounting and Blockchain: Current Trends, Challenges, and Future Prospects
Georgios Kampiotis, Georgios L. Thanasas
Використання технологій Інтернету речей у вдосконаленні системи бухгалтерського обліку
Березівська М.Г.
Забезпечення достовірності облікових даних у хмарних середовищах
Березний О.
Моделювання ризиків у бухгалтерському обліку малого бізнесу
Бірченко Н.О., Остапенко Р.М.
Особливості бухгалтерського обліку та оподаткування резидентів правового режиму «Дія Сіті»
Бондаренко Н.М.
Особливості облікового відображення цільового фінансування за національними та міжнародними стандартами
Ватула В.В.
Проблемні питання бухгалтерського обліку благодійної допомоги та її відображення у звітності
Вінцевіч С.М.
Процес цифровізації в системі інформаційного менеджменту підприємства
Грабчак А.С.
Професійна етика та недбалість аудитора в Україні: поняття, різні виміри впливу та відповідальність
Гузьо М.
Технології BIG DATA як засіб підвищення якості звітності зі сталого розвитку: можливості та загрози
Денисюк О.М.
Звітність зі сталого розвитку: поняття, види, особливості формування
Замула І.В., Колесник О.М.
Кліматичні зміни та їх вплив на діяльність підприємств промисловості у контексті сталого розвитку: обліково-податковий аспект
Замула І.В., Савчук К.Ю.
Трансформація мережевих організаційних форм у цифрову епоху
Захаров Д.М.
Актуальні напрями модернізації обліку та звітності суб’єктів державного сектору
Кашперська А.І.
Застосування бізнес-аналітики для оцінки ефективності внутрішнього контролю в системі бухгалтерського обліку підприємства
Кащена Н.Б., Остапенко Р.М.
Трансфертне ціноутворення як інструмент забезпечення податкової безпеки підприємства
Климчук Д.С.
Впровадження системи контролінгу як інструменту вдосконалення обліку і контролю на підприємстві
Кравченко О.В.
Метод амортизації як елемент облікової політики підприємства
Лайчук С.М., Ковтунівська А.В.
Розвиток теорії та методики аудиту
Левковський О.Г.
Злочинна самовпевненість — професійний ризик аудитора
Літвінчук В.С., Садовська І.Б.
Напрями цифровізації облікових процесів в умовах трансформації економіки
Макарович В.К.
Розвиток системи бухгалтерського обліку будівельних підприємств в умовах цифрової трансформації
Макуха Р.
Цифрові технології в аудиті
Мельник К.П.
SWOT-аналіз лісового господарства України
Миронець М.А.
Реформування військового збору: шлях до прогресивного оподаткування
Могила І.-Л. А.
Етика в бухгалтерському обліку: сучасні аспекти розвитку
Олейніченко Д.О., Бартось О.В.
Експорт товарів: особливості оподаткування
Осіпчук Д.С., Перін А.В.
Поняття ліквідності активів і платоспроможності в контексті управління кредитоспроможністю господарських організацій
Панічук О.В.
Аналіз сталих публічних закупівель: проблематика та потенційні способи вирішення
Пилипчук О.А.
Типові порушення при відображенні в бухгалтерському обліку експортно-імпортних операцій: аналіз судової практики
Поліщук І.Р., Когут К.С.
Значення інформаційного забезпечення в обліку експортно-імпортних операцій на промисловому підприємстві
Пуговкіна Ю.А., Овчарова Н.В.
Переваги та недоліки методів стратегічного аналізу при оцінці ефективності діяльності підприємств
Радчук М.С., Поліщук І.Р.
Сучасні методи бухгалтерського та управлінського обліку на сільськогосподарських підприємствах
Рашевська Н.В., Кашперська А.І.
Облікове забезпечення імпорту активів
Рогулько А.А.
Цифрові активи та криптооблік як стратегічні інструменти сталого розвитку бізнесу
Семенова С.М.
Сучасні підходи до організації управлінського обліку в умовах нестабільності економіки
Смірнова І.В., Смірнова Н.В.
Гранти як одна із форм залучення соціальних інвестицій в умовах повоєнного відновлення економіки
Тарасевич Г.П.
Формування фінансової та управлінської звітності для сталого розвитку
Усатенко О.В.
Проблемні питання бухгалтерського обліку благодійної допомоги та її відображення у звітності
Федоренко І.О.
Трансфертне ціноутворення як метод контролю та регулювання міжнародної торгівлі
Федоровський В.
Інституційна компонента обліку у контексті сталого розвитку
Ходзицька В.В.
Вплив принципів циркулярної економіки на систему бухгалтерського обліку в аграрному секторі
Юрківська О.Д., Захарчук Д.О.
СЕКЦІЯ 4. РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНИХ ФІНАНСІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Ризики і загрози фінансовій безпеці підприємств у сфері поштово-логістичних послуг
Васильєва О.А.
Особливості формування та реалізації фінансової стратегії ТОВ «Київхліб»
Виговська Н.Г., Супруненко Н.В.
Особливості здійснення процесу бюджетування на підприємствах в умовах воєнного стану
Власюк І.М., П’ясковська Д.О.
Особливості застосування інструментарію маркетингу в діяльності банків
Гладищук Я.А.
Переваги й недоліки різних форм лізингу в умовах цифровізації фінансового ринку
Докучаєва І.О.
Краудфандинг як інструмент залучення капіталу
Дячек С.М., Купріянівська А.Ю.
Податкова політика Райффайзен Банку як інструмент забезпечення фінансової безпеки
Жмінька Д.А.
Венчурний капітал як джерело фінансування інноваційних підприємств в Україні
Легенький Д.О.
Роль публічних закупівель в умовах ризиків військового стану
Литвинчук І.В., Боярська В.В.
Практичні аспекти забезпечення діяльності УЖГ Житомирської міської ради в умовах воєнного стану
Литвинчук І.В., Мазур К.С.
Світовий досвід функціонування державних банків та можливості його адаптації в Україні
Лінник В.Ю.
Цифрова трансформація банківських послуг як чинник підвищення ефективності діяльності АТ КБ «Приватбанк»
Мельник М.О.
Роль фінансового моніторингу у забезпеченні фінансової стійкості банку
Олійник М.О.
Вплив глобалізації та цифровізації на фінансову політику компаній
Пацан М.М.
Оцінювання ефективності управління фінансами ІТ-підприємств на основі інтегрального показника
Полчанов О.Ю.
Оптимізація управління фінансовими потоками будівельних підприємств із застосуванням ескроу-рахунків
Пономаренко В.О.
Розвиток внутрішніх методів забезпечення фінансової безпеки банківської установи
Попов О.Г.
Фінансові інструменти відповідального інвестування у системі реалізації цілей сталого розвитку
Салтиков В.Й.
Вплив війни та внутрішнього переміщення населення на ринок оренди житла в Україні
Слюсар Є.В.
Фінансова ліквідність комерційного банку як показник стабільності його діяльності (на прикладі АТ КБ «Приватбанк»)
Трохимчук О.М.
Довіра вкладників у цифрову епоху: нові виклики банківської стабільності
Чайковський Р.С.
СЕКЦІЯ 5. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ
Зарубіжний досвід проведення фінансової політики в державі з метою подолання наслідків воєнного конфлікту
Бульчак С.І.
Проблеми теорії та практики державних фінансів
Гармаш І.Є.
Вплив військових витрат на фінансування соціальних і економічних програм
Добровінська Д.В.
Управління податковим боргом: виклики в умовах сьогодення
Єлісєєв В.О.
Вплив воєнного стану на податкову систему України
Захарчук О.Ю.
Ендогенна та екзогенна природа грошової пропозиції в умовах розвитку віртуальних активів
Защипас С.М.
Програма «єОселя» як інструмент бюджетної політики у фінансуванні житлового будівництва
Іванисько Н.М.
Стратегічні підходи до податкового планування в малому та середньому бізнесі
Климчук Д.Ю.
Трансформація військового збору як фіскального інструменту посилення обороноздатності України
Кулак Є.О.
Особливості процесу прогнозування доходів обласного бюджету в умовах ризиків військового стану
Литвинчук І.В., Дрозд Л.А.
Вплив воєнного стану на доступність та якість медичних послуг
Литвинчук І.В., Кузьміна Н.В.
Аналіз бюджетної політики та її реалізації в Україні (2020-2024 рр.)
Мовляйко Д.С.
Напрями удосконалення фінансового забезпечення соціально-економічного розвитку територіальних громад
Новак О.С.
Антикризові заходи та перспективи підвищення фінансової стійкості банківської системи
Павловська А.В.
Стан та динаміка розвитку страхового ринку України в умовах воєнного стану
Полчанов А.Ю., Дударєв М.І.
Еволюція державної фінансової політики під впливом воєнних конфліктів
Полчанов А.Ю.
Міжнародний моніторинг в Україні: екстериторіальність податкового законодавства США, на прикладі АТ КБ «Приватбанк»
Польова Т.В.
Вплив зовнішнього фінансування на економічний суверенітет держави
Торгонська Д.І., Карлін М.І.
Напрями розвитку страхового ринку України
Фарапонов Г.А.
Податкове стимулювання розвитку малого бізнесу в умовах воєнного стану
Черниш М.А., Довгалюк В.В.
Податкова політика України в умовах воєнного часу
Чупринський Д.В.
Сучасні виклики банківської безпеки та управління ризиками
Шатонська К.Г.
CЕКЦІЯ 6. ТУРИСТИЧНИЙ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
The values of sustainable development in wine tourism through the lens of Generation Z
Osipovich M.V.
Винний туризм як бренд території: оцінка видимості винних маршрутів у пропозиціях туристичних агентств України
Адамович Ю.П.
Екстремальний туризм в Ісландії
Безшкура А.Р.
Фʼюжн-кухня
Бистрицька В.М.
Історичні етапи становлення та розвитку сфери гостинності в Чехії
Васильчук Н.В., Ярмолюк Д.І.
Вплив корпоративної культури на ефективність роботи персоналу
Волинчук О.В.
All Inclusive як ключова особливість організації пляжного туризму в Туреччині
Гасімова С.М.
Управління персоналом сфери гостинності для підвищення конкурентоспроможності підприємства
Горшкова Л.О.
Напрями підвищення ефективності функціонування лікувально-оздоровчих закладів в Україні в сучасних умовах
Грушко С.С.
Вплив штучного інтелекту на процеси обслуговування гостей у готелях
Гунько Д.В., Ярмолюк Д.І.
Особливості сільського зеленого туризму на Закарпатті
Зосименко О.Р.
Старт-ап менеджмент у туризмі: нові можливості для молодих підприємців
Каленська В.П.
Camino Podolico: баланс між духовністю, природою та культурною спадщиною
Карпович Н.О., Ярмолюк Д.І.
Проблеми формування віртуального туризму для українського ринку
Климчук А.О.
Спортивний туризм в Україні: еволюція, організаційно-правові основи та регіональна специфіка
Ковальчук Д.О.
Тренд на «зелені» готелі як конкурентна перевага сучасного бізнесу гостинності
Ковбасюк Д.С.
Агротуризм – його значення для розвитку сільських територій
Козлова О.В., Горшкова Л.О.
Тематичні ресторани та їх популярність
Кондратенко Р.С., Ярмолюк Д.І.
Цифрові інновації готельного бізнесу
Котвицький А.В., Ярмолюк Д.І.
Автоматизовані системи управління в індустрії гостинності: ефективність і тенденції
Котерняк Г.О., Ярмолюк Д.І.
Туристичні готелі міста Львів
Кочин Т.С., Ярмолюк Д.І.
Інноваційні підходи до управління екологічними аспектами діяльності готельно-ресторанного бізнесу
Ксеняк С.М.
Туризм – драйвер сталого розвитку суспільства
Лавренчук А.М., Ярмолюк Д.І.
Перспективи розвитку сфери туризму в Україні: демографічний аспект
Логвин М.М., Єгорова О.В., Карпенко Н.М.
Сучасні тенденції розвитку сімейного відпочинку в курортних готелях України (на прикладі м. Одеса)
Марчук В.В.
Світовий ринок туристичних послуг у 2025 році
Мельничук В.В.
Найвідоміші кавові маршрути світу
Мельничук В.В., Ярмолюк Д.І.
Кавовий туризм у системі індустрії відпочинку Бразилії
Міроненко Ю.А.
Екотуризм як інструмент збереження природних ресурсів
Омельчук Т.В.
Значення маркетингових комунікацій для стратегій розвитку туризму
Осипчук М.О., Ярмолюк Д.І.
Діяльність ЮНЕСКО у сфері охорони культурної спадщини
Павловська А.А., Ярмолюк Д.І.
Аспекти екологічної безпеки туристичної діяльності Львівської області та комплекс заходів щодо її покращення
Павлюк А.О., Ярмолюк Д.І.
Роль соціальних мереж у просуванні ресторанного бренду
Пашинський С.Р.
Туристичні дестинації Коростеня: від древлянської столиці до фестивалю дерунів
Петренко Д.П.
Фулфілмент-сервіс ресторанного бізнесу в Україні
Поляновський Я.О., Ярмолюк Д.І.
Вплив діджиталізації на операційну ефективність закладів ресторанного господарства
Постова В.В.
Впровадження цифрових технологій у закладах індустрії гостинності
Присяжнюк С.О.
Організація і технологія обслуговування барів при готелі
Процюк А.Л.
Туризм як ефективний чинник розвитку історико-культурної спадщини
Романенко Н.В., Куча Д.Ю.
Вплив стандартизації бізнес-процесів на якість лакшері послуг в умовах українського ринку
Салімон О.М., Пономарьова Е.П.
Збалансований розвиток сільського туризму на прикладі передмість Житомира
Семидко В.В.
Пригодницький туризм в Австрії
Скіба ВС.
Лазуровий берег як туристична дестинація
Смолюк Ю.С., Ярмолюк Д.І.
Психологічні аспекти спілкування персоналу з «важкими» клієнтами
Сугерей А.О., Ярмолюк Д.І.
Тенденції та виклики розвитку світового круїзного туризму
Тертенюк Є.Е.
Фестивальний туризм у Німеччині
Ткаченко Д.О.
Інноваційний розвиток та перспективи бутік-готелів в Україні
Толстопятенко О.О.
Особливості винного туризму Грузії
Трач В.В.
Використання соціальних мереж для просування готелів і ресторанів
Федорчук В.В., Ярмолюк Д.І.
Регуляторні вимоги при міжнародних та внутрішніх подорожах з домашніми улюбленцями
Ходоровська М.С.
Екстремальний туризм в Гватемалі. Вулканічний альпінізм
Холодченко Н.С.
Якість як важлива складова надання туристичних послуг
Чичерський К.І.
Післявоєнна гостинність: український сервіс як чинник культурної ідентичності та сталого відновлення
Шевелюк М.М.
Креативне меню як маркетинговий інструмент ресторану
Шкабара М.О., Ярмолюк Д.І.
Організація кейтерингу
Шокур А.М., Ярмолюк Д.І.
Особливості організації банкетного обслуговування
Шомко Б.Ю., Ярмолюк Д.І.
Зелена гостинність: впровадження принципів сталого розвитку в готельному бізнесі
Шпак А.В., Ярмолюк Д.І.
Використання штучного інтелекту у вдосконаленні сервісу в туризмі
Ярмолюк Д.І.
Інновації в галузі безпеки гостей та персоналу у готельному сервісі
Ястрембович О.А., Ярмолюк Д.І.
Slow travel і гастрономічний туризм як драйвери розвитку готельно-ресторанного бізнесу
Яценко В.В., Ярмолюк Д.І.
Особливості проведення товарної політики в сучасних умовах ринку
Барановська М.Ю.
Стратегічне управління трансформацією бізнес-моделі приватної медичної клініки
Возний Д.С.
Три ролі генеративного штучного інтелекту в маркетинговій освіті
Завалій Т.О.
Стратегічне управління антикрихкістю агропромислового комплексу
Олішевська А.М.