Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу

СУЧАСНІ ВИКЛИКИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

тези V Міжнародної науково-практичної конференції

06-07 листопада 2024 року

 

Повний текст

Зміст

 

СЕКЦІЯ 1. CУЧАСНІ МОДЕЛІ ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, БІЗНЕСУ ТА МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ

 

Leadership as a phenomenon of modern management in the context of models of effective enterprise management

Koptieva H.M., Bielobrova A.O.

Quality of life and corporate social responsibility in a modernized society

Melnychuk D., Shynkarenko V.

Sustainable development foundations in business management

Orlova K.

The importance of team-making in managing a project

Polianska A., Tarasiuk H.

Performance of marketing activities: Contemporary Metrics

Zhalinska I.V.

Організація логістичних бізнес-процесів на підприємстві

Алієв Р.М.

Система управління конфліктами у діяльності підприємства

Андрусевич І.Д.

Управління якістю логістичної діяльності підприємства в умовах цифровізації

Андрущенко Д.О.

Управління конфліктами на підприємстві

Андрущенко С.О.

Теоретичні засади антикризового управління в господарській діяльності підприємства

Бацала О.В.

Рентабельність як узагальнюючий показник ефективності діяльності підприємства

Башак Р.І.

Електронний документообіг: сучасні тенденції та перспективи розвитку

Бедер Д.А.

Ресурсний потенціал підприємства: сутність та значення в сучасних умовах

Бєлохвостікова Т.В.

Комунікаційний креатив як сучасний інструмент комунікаційної політики брендів

Бєляков Д.О., Потапенко С.В.

Мем-маркетинг як інструмент просування бренду

Бірюченко Д.Я.

«Зелений HRM» як інструмент підвищення рівня соціальної відповідальності бізнесу

Бірюченко С.Ю.

Місце контролінгу в системі управління підприємством

Блашко В.В.

Значення цифровізації в системі управління бізнес-процесами торговельних підприємств

Бужимська К.О.

Особливості управління запасами підприємства

Бурачек І.В.

Розвиток електронної комерції в Україні: виклики та тенденції

Васьковська К.М.

Підприємства України в умовах війни: виклики та шляхи адаптації

Виговський В.Г., Слободянюк А.О.

Підходи щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства

Виловатий І.С.

Глобальна маркетингова стратегія та її вплив на сучасний бізнес

Вікарчук О.І.

Особливості формування механізму управління іноземними інвестиціями в контексті євроінтеграції

Вітер В.А.

Інформаційний менеджмент ОСББ в умовах діджиталізації

Вітковський М.С.

Адаптаційні механізми в діяльності медичних бізнес-організацій в умовах невизначеності та ризиків

Возний Д.С.

Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю підприємства

Гаврилюк М.О.

Система аналітики енерговитрат як джерело економії

Ганчук М.Д.

Система управління витратами господарської діяльності підприємства

Герасимчук В.В.

Роль рекламної діяльності пивоварного заводу як складової комплексної маркетингової стратегії

Гирін О.В.

Конкурентні переваги підприємства

Гичко Ю.О.

Управління соціально-психологічним кліматом у трудовому колективі підприємства

Головченко Р.О.

Формування системи екологічного менеджменту підприємства

Горобець Д.М.

Теоретичні засади функціонування системи управління персоналом підприємства

Горох С.М.

Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства

Григорчук О.С., Царук І.М.

Оцінка наукових підходів до визначення прибутку підприємства

Громовий В.О., Ковальчук О.М.

Маркетингова діяльність в сфері роздрібної торгівлі

Гурська Д.А., Царук І.М.

Концепція резильєнтності самодостатнього розвитку бізнесу

Денисюк О.Г.

Стратегія розробки нового продукту підприємства

Добровольська М.В.

Управління персоналом в органах місцевого самоврядування

Долюк А.В., Бурячок Е.В.

Публічне управління якістю управління надання адміністративних послуг на місцевому рівні

Долюк А.В., Грицко Б.М.

Активи підприємства: зміст та роль у сучасних умовах

Доля О.В.

Система управління ресурсним потенціалом підприємства

Држевецька Ю.М.

Особливості управління бізнес-процесами підприємства в сучасних умовах

Жигадло Л.М.

Стратегічний менеджмент в умовах невизначеності

Жосан Г.В., Янковой Р.В., Гарафонова О.В.

Проблеми розвитку маркетингу за Бартельсом

Завалій Т.О.

Особливості цифрового брендингу українського бренду «Sister’s Aroma»

Завалій Т.О., Сорочинська С.Г.

Система екологічного менеджменту для підприємства

Заник Н.Я.

Процес розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства

Карбівський І.О.

Особливості управління логістичною діяльністю підприємства

Клименко М.Ф.

Концепція впровадження антикризового управління в умовах сьогодення

Коваль Н.О.

Брендингова політика компанії як основний інструмент сучасної моделі ефективного менеджменту

Ковба О.П., Тарасюк Г.М.

Використання інноваційних технологій в управлінні виробничим потенціалом підприємства

Ковтун В.С.

Цільова спрямованість розвитку аграрних бізнес-організацій в системі антикризового управління

Козловський Д.О.

Сучасні підходи до системи мотивації праці на підприємствах

Колосов А.В.

Управління мотивацією персоналу на підприємстві

Кошмеринська А.М.

Роль цифрового маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів бізнесу

Краснобока Ю.М.

Значення системи стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємств

Куліш Д.В.

Механізм управління прибутком підприємства

Кульман М.С.

Менеджмент компаній під час війни: нові виклики

Лагута Я.М.

Реінжиніринг бізнес-процесів в умовах Industry 5.0

Лисенко С.М., Маковоз О.С.

Формування системи HR-менеджменту на підприємстві

Лось М.С.

Роль кваліметрії в управлінні якістю

Майданович В.В.

Персоналізований маркетинг як шлях до підвищення лояльності клієнтів бізнесу

Мартиненко О.М.

Сутність та етапи стратегічного управління персоналом підприємства

Матвієнко М.М.

Дизайн мислення в бізнесі

Мелай А.В.

Корпоративна соціальна відповідальність: сутність і напрямки розвитку

Міщенко О.А.

Управління рекламною діяльністю закладів готельного господарства

Мулик А.В.

Управління оплатою праці персоналу підприємства

Наймушина О.В.

Сучасні підходи до управління інтелектуальним потенціалом в умовах діджиталізації

Небава О.М., Небава М.І.

Молодіжна участь у соціальному підприємництві як інструмент сталого розвитку бізнесу

Нетребицька А.В., Ніколаєнко С.М.

Управління ресурсним потенціалом підприємства

Окушко Л.С.

Cоціально-психологічний клімат на підприємстві та його вплив на ефективність роботи

Осіпчук Л.М.

Формування стратегії оновлення продукції підприємства

Парфенюк М.Ю.

Сучасні тренди менеджменту підприємств

Пащенко О.П.

Управління персоналом як фактор ефективної діяльності підприємства

Перегуда Г.М.

Можливості та переваги діджиталізації процесів управління аграрним бізнесом

Пилипчук І.Ю., Небава М.І.

Американські підходи до стимулювання продажів: «Чорна п’ятниця» та «Кіберпонеділок»

Поливяна В.Ю.

Концепція екологічного маркетингу як бізнес модель

Поліщук Д.В., Кабанова О.О.

Теоретико-методологічні основи управління трудовим потенціалом підприємства

Поліщук І.І.

Вибір інструменту для управління проєктами. Порівняння систем Redmine та Jira

Рацун І.В.

Сутність та методичний інструментарій оцінки виробничого потенціалу підприємства

Світлишин І.І., Ягодинський О.В.

Процес аудиту маркетингової діяльності підприємства

Сотник А.А.

Дослідження дефініції управління в контексті публічної політики

Стаднійчук Р.

Оцінка готовності підприємства до змін в сучасних умовах

Степанчук А.Ф.

Соціальний аудит як інструмент оцінки соціальної відповідальності бізнесу

Тараненко Д.В.

Управління змінами в світі BANI

Тарасюк О.В.

Теоретичні засади управління фінансовим потенціалом підприємства

Тарасюк О.П.

Омніканальний маркетинг у продажах: інтеграція оф-лайн та он-лайн каналів для підвищення ефективності

Ткачук Г.Ю.

Екологічний менеджмент в багатоквартирних будинках

Толочко А.А., Бурачек І.В.

Адаптивне управління підприємством у цифровій економіці

Тугай В.

Процес діджиталізації в системі інформаційно-комунікаційного менеджменту підприємства

Углєв І.О.

Теоретичні основи фінансового планування

Фальковський А.А.

Сучасні моделі бізнесу в умовах воєнного стану

Фенюк О.І.

Сучасні виклики організації та впровадження бізнес-процесів на підприємствах

Ходзінський І.Д.

Трансфертне ціноутворення в системі управління центрами відповідальності

Цаль-Цалко Ю.С.

Підходи до управління необоротними активами підприємства

Цівінський А.А.

Система управління персоналом як підсистема менеджменту підприємства

Черняк І.В.

Дефініція поняття «інструменти стратегічного управління залізничного транспорту» та фундаментальні цілі менеджменту залізничної інфраструктури

Шарук Т.М.

Використання методології Scrum в логістиці

Шварц І.В., Химич В.В., Гайдай А.С.

Клієнтоорієнтованість у сфері гостинності: як персоналізація послуг змінює ринок

Шевелюк М.М.

Роль бренд-менеджменту в діяльності компанії

Шевченко Ю.В.

Теоретичні основи інвестиційної діяльності підприємства

Шевчук О.О.

Особливості управління проектами в сучасних ринкових умовах

Шелестюк А.М.

Класифікація інноваційної діяльності

Шелесько Р.С.

Управління ризиками як ключовий елемент стратегії підприємства в умовах невизначеності

Якименко Ю.О.

 

СЕКЦІЯ 2. ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ ТА СУСПІЛЬСТВА

 

Research and Innovations Capacity Development in the EU and for widening countries

Bogoyavlenska Yu.

Prospects of circular economy for Ukraine

Bogoyavlenska Yuliya, Herasymchuk Yuliia

Сутність та значення соціальних медіа для бізнесу

Беспалова А.В.

Цифрові продукти в сфері логістики

Білоконь Т.М., Ковбій І.Ю.

Основні напрями підвищення продуктивності праці на підприємстві

Білоус С.Р.

Роль основних засобів у підвищенні ефективності роботи підприємств галузей економіки

Ведіщева А.

Проблеми тіньової економіки та підходи до її легалізації

Гангало К.О.

Цифрові канали комунікації для підприємств сфери ресторанного бізнесу

Гижко А.В.

Вплив цифровізації на ефективність фінансового контролю у сільській раді

Дем’янчук К.О.

Підприємство як базова ланка економіки країни

Дем’янюк С.В.

Порівняльний аналіз традиційних і новітніх показників оцінки фінансової стійкості підприємства

Драган А.О.

Роль реклами у формуванні брендів та їхньої вартості

Дядюк І.Ю.

Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників господарських відносин

Есоян Р.Е., Пастушенко С.В.

Побудова ефективного фандрейзингу в Україні в умовах повномасштабної війни

Жалінська І.В., Хоценко Т.О.

Світові тенденції використання краудфандингу для соціальних проєктів

Жалінська І.В., Шамбра Б.

Аналіз та управління витратами на підприємстві в контексті аутсорсингу

Карпчук А.О., Овандер Н.Л.

Розвиток цифрових компетенцій в умовах віддаленої зайнятості

Ковальчук В.М.

Економічна культура як інституційне середовище

Кулак Є.О.

Місце цифрової безпеки в системі заходів безпеки підприємства

Лазарєв Л.Д.

Сучасні персонал-технології позикової праці: сутність, переваги та недоліки

Левченко Л.В., Мельник Т.Ю.

Роль підприємств Житомирської області у продовольчому забезпеченні

Лесик Р.В.

Навички необхідні працівникам для успішної роботи в команді з роботами

Лінькова О.Ю.

Трансакційні витрати – як категорія неоінституціоналізму

Лук’янчук В.О.

Застосування інструменту Virtual Tours (VT) в управлінні бізнес-процесами підприємства

Лук’янчук В.О., Ваховський А.В.

Циркулярна економіка та стале зростання: виклики для суб’єктів господарювання України

Мазур Н.А.

Цифровий розрив в національній економіці та способи його подолання

Микитенко І.С.

Переваги впровадження 3D-моделювання у будівництво

Мікрюкова А.О.

Організаційні аспекти підтримки та стратегічного розвитку бізнесу Вінницького регіону: інструменти інформаційного супроводу та сучасні технологічні рішення

Міронова Ю.В.

Інтеграція нових членів громади до місцевого ринку праці

Моссаковська Ю.І.

Міфи про брендинг: роль комплексного брендингу у цифрову епоху

Новохатько А.О.

Підвищення продуктивності праці підприємства в умовах цифровізації

Обіход С.В., Корецька К.М.

Вплив цифрової трансформації на бізнес-планування

Обіход С.В., Талько А.Р.

Роль підприємств Житомирщини у виробництві видів продукції

Педченко О.Ю.

Міжнародні стандарти управління ризиками

Похільченко К.Л.

Інтеграція цифрових технологій в систему аудиту підприємства

Радчук М.С.

Економічна ефективність впровадження цифрових рішень для оптимізації освітнього процесу в умовах цифровізації

Сідько Є.І.

Способи створення віртуальних турів та їх застосування в різних сферах діяльності

Ткачук В.О.

Вигорання в умовах дистанційної роботи: методи запобігання емоційному та професійному стресу

Ткачук В.О., Хоменко А.О.

Особливості управління персоналом в медичних установах

Толочко А.М.

Можливості CRM-системи «Floranext» при вирішенні проблем внутрішньофірмових комуніацій на прикладі діяльності квіткових студій

Травін В.В., Білоус С.Р.

Інтеграція цифрових технологій платформи Clickup для вдосконалення управління та організації комунікацій

Травін В.В., Дем’янчук К.О.

Забезпечення внутрішньо-фірмової комунікації та оптимізації процесів збуту за допомогою Тelegram

Травін В.В., Драган А.О.

Впровадження цифрових сервісів для забезпечення внутрішньо-фірмової комунікації та організації системи збуту на прикладі ТОВ «Техно-Система»

Травін В.В., Касіч А.І.

Можливості сервісу SAP TM для оптимізації часу в системі стратегічних комунікацій компанії на прикладі діяльності DHL Group

Травін В.В., Мікрюкова А.О.

Впровадження CRM-системи Sitniks для управління продажами через інтернет-магазини та соціальні мережі

Травін В.В., Новохатько А.О.

Вплив зовнішнього бізнес-середовища на стратегію управління компанії Lego Group

Травін В.В., Похільченко К.Л.

Можливості сервісу Salesforce для вирішення проблеми недостатньої ефективності процесів у системі стратегічних комунікацій

Травін В.В., Радчук М.С.

Можливості сервісу Microsoft Teams для підтримки дистанційної роботи та співпраці у системі стратегічних комунікацій

Травін В.В., Толочко А.М.

Розвиток потенціалу працівників за допомогою цифрових технологій

Травін В.В., Хоменко А.О.

Компенсаційний пакет підприємства: підходи до формування та проблеми його ефективного застосування

Хоменко А.О.

Цифрові інструменти та інновації в кредитуванні малого та середнього бізнесу

Штефан Л.Б.

 

СЕКЦІЯ 3. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ І АНАЛІЗУ

 

Peculiarities of accounting and taxation of provisions in the Republic of Moldova

Nederița A.D., Grabarovschi L.V.

Історичні аспекти організації бухгалтерського обліку

Березівська М.Г.

Бібліометричний аналіз дослідження проблематика відмивання коштів на основі застосування інструментарію VOSVIEWER

Вавілов Д.М.

Аналіз фінансових результатів діяльності як напрямок забезпечення ефективної діяльності підприємства

Верещака О., Букша А.

Проблеми управління та адміністрування при веденні бухгалтерського обліку та аналізу

Горб Т.А.

Звітування зі сталого розвитку закладів охорони здоров’я України

Замула І.В., Красуцький О.О.

Особливості звітування неприбуткових організації в контексті соціальної відповідальності

Захарчук В.В.

Заходи для розвитку персоналу: обліковий аспект

Ковалевська С.В., Захарчук Д.В.

Інтегрована звітність підприємств як відповідь на виклики сталого розвитку

Коваль А.В.

Соціальна відповідальність як чинник сталого розвитку: обліковий аспект

Коваль А.В.

Сталий розвиток як основа подальшого розвитку бухгалтерського обліку та аналізу у екотуристичних підприємствах

Колесник О.М., Савчук К.Ю., Панійван К.Є.

Сучасні виклики та напрямки вдосконалення Державної аудиторської служби України

Красовський Р.

Особливості обліку у суб’єктів малого підприємництва

Кузьмінська В.А.

Розкриття інформації про екологічну діяльність підприємства в інтегрованій звітності

Куліш Н.В.

Вплив контролю за матеріальними ресурсами на підвищення рентабельності підприємства

Куций А., Анциферов В.

Особливості формування облікової політики для компаній-експортерів

Лайчук С.М., Кошлань К.В.

Складання первинних документів для облікових цілей

Лайчук С.М., Когут К.С.

Значення зміни корисності активів у бухгалтерському обліку

Лайчук С.М., Смілянська Е.В.

Особливості організації обліку постачальників ІТ-послуг

Маматов Р.І.

Поняття супутніх послуг в аудиторській діяльності

Мостіпака І.В.

Облік об’єктів оподаткування та податкових зобов’язань за місцевими податками і зборами

Нагірняк М.Ф.

Впровадження міжнародних стандарти фінансової звітності як каталізатора трансформаційних процесів фінансової звітності

Назаренко Т.П., Столярчук Д.Ф.

Проблеми та перспективи розвитку бухгалтерського обліку підприємств будівельної галузі

Оксамитний В., Савченко В.

Облікове забезпечення управління дебіторською заборгованістю в процесі оцінювання кредитоспроможності

Панічук О.В.

Практика розкриття інформації про соціальну відповідальність у Звіті про управління українських суб’єктів господарювання

Поліщук І.Р., Когут К.С.

Кадрова політика підприємства як інструмент реалізації соціальної відповідальності щодо працівників: обліковий аспект

Поліщук І.Р., Кутасевич К.В.

Бухгалтерський облік витрат на закордонні відрядження під час військового стану: нормативне регулювання

Поліщук І.Р., Сорокіна А.С.

Особливості митного оформлення товарів косметичного походження в контексті досягнення цілей сталого розвитку

Скаржинська Д.С., Жиглей І.В.

Розвиток бухгалтерського обліку під впливом концепції сталого розвитку

Соловей А.О., Журавель М.Ф.

Сутність операцій з імпорту товарів

Стужук К.О., Березівська М.Г.

Нормативне забезпечення формування звітності зі сталого розвитку

Федорова О.С.

Облікова політика як основний інструмент організації обліку

Федоровський В.А.

Облікова політика в контексті імпортних операцій

Чермак В.О.

Особливості здійснення та оподаткування імпортних операцій під час дії воєнного стану

Чермак В.О., Жиглей І.В.

Нормативне регулювання бухгалтерського обліку відходів в сільськогосподарських підприємствах

Юрківська О.Д., Майстренко Н.М.

 

СЕКЦІЯ 4. РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНИХ ФІНАНСІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

 

Рентабельність як узагальнюючий показник ефективності діяльності підприємства

Башак Р.І.

Напрями удосконалення процесу управління інвестиціями на підприємствах в сучасних умовах

Боковець В.В., Галузінська О.І.

Платформи прийняття рішень як ключовий елемент автоматизації управління ризиками в банківських установах

Бурцев Я.І.

Трансформація системи безготівкових розрахунків в Україні

Виговська Н.Г., Попов О.Г.

Вплив цифрових банківських інновацій на управління відносинами з клієнтами у фінансовому секторі

Гладищук Я.А.

Сучасний стан наукових досліджень з питань управління ризиками комерційного банку

Дячек С.М., Вітюк О.Ю.

Моделювання впливу економічного зростання на розвиток будівельної галузі України протягом 2011-2023 рр.

Ілючок Є.С., Полчанов А.Ю.

Фінансовий стан підприємств у воєнний період

Король Д.В., Мерзлікін Д.Є.

Вплив цифровізації на фінансову стійкість страхових компаній

Матвійчук І.В.

Напрями удосконалення діяльності комунальних підприємств

Мельник Р.В., Литвинчук І.В.

Основні аспекти динаміки блокчейнів з точки зору мережевих ефектів

Мокрецький А.В.

Prospects for the development of project financing in Ukraine

Nahaichuk V.

Фінансовий аналіз капітальних інвестицій при впровадженні контролінгу на будівельних підприємствах

Петрук О.М., Ратушний С.М.

Розвиток корпоративних фінансів в умовах війни в Україні

Побережець А.М.

Стратегії управління фінансами в ІТ- бізнесі

Полчанов О.Ю.

Інноваційні методи реалізації страхових послуг

Рафальська Л.Р.

Ризики персональної відповідальності у системі корпоративних податкових ризиків

Руденко В.В.

Фінансові результати діяльності підприємств України за 2020-2022 рр.

Слободенюк В.В.

Монетарна політика Національного банку України як драйвер економіки воєнного часу

Чайковський Р.С.

Прогноз надходження майбутніх страхових премій за договорами медичного страхування в ПРАТ «СК»ПЕРША»

Чевельча Д.П.

Сучасні проблеми та перспективи управління фінансовим потенціалом підприємства

Ясинецька І.Л.

 

СЕКЦІЯ 5. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ

 

Податкова політика України у період Нової економічної політики 1921-1929 р.р.

Бульчак С.І.

Особливості казначейського контролю в Україні

Желєзний П.С., Литвинчук І.В.

Проблеми та шляхи вдосконалення казначейської системи касового виконання бюджетів

Закусило А.В.

Будівельна галузь як об’єкт фінансового забезпечення

Іванисько Н.М.

Медичне страхування в Україні: проблеми та перспективи розвитку

Казмірук В.О.

Фінансова інклюзія в банківській сфері в умовах воєнного часу

Капустинська В.В., Литвинчук І.В.

Актуалітети фінансової політики України в період війни

Корзун Н.О., Литвинчук І.В.

Бюджет як основний інструмент забезпечення соціально-економічного розвитку

Кузьменко А.В.

Пропозиції щодо вдосконалення функціонування ринку електронних грошей в Україні

Лямець В.Я.

Громадський контроль в умовах війни

Метельський Д.С., Литвинчук І.В.

Державний борг та його вплив на боргову безпеку країни

Мосійчук В.О.

Фінансова політика підприємства: стан та напрями вдосконалення

Музика О.А.

Удосконалення місцевих запозичень в Україні

Овсянкін І.М., Литвинчук І.В.

Механізм управління бюджетною безпекою держави

Оринська А.С.

Податкова безпека України в умовах війни: ризики та загрози

Пасечник К.О.

Основні показники для аналізу стану соціальної сфери

Складанюк М.С., Литвинчук І.В.

Особливості реалізації венчурного інвестування в умовах воєнного часу

Цихурська В.Л.

Вища освіта в Україні в умовах воєнного стану: виклики та пріоритети

Чернишевич Є.І., Литвинчук І.В.

Стан фінансової системи України в умовах війни

Шкабара І.В., Литвинчук І.В.

 

СЕКЦІЯ 6. ТУРИСТИЧНИЙ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС: ВИКЛИКИ ТА МАЙБУТНІ МОЖЛИВОСТІ

 

Законодавчі вимоги до туристичного страхування

Андрусік О.В.

Тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні в умовах воєнного часу

Артеменко А.І.

Веганські аналоги сирів: технології та екологічна альтернатива

Бахуринська Н.В., Чагайда А.О.

Digital-технології у сучасному туристичному бізнесі

Богач Н.В.

Спеціальні форми обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства

Войтко М.А.

Перспективи розвитку екоготелів в Україні

Волошина Ю.О.

Контроль якості готової продукції в сучасних умовах ведення ресторанного бізнесу

Гевак А.О.

Адаптація до реалій вітчизняної індустрії туризму

Горобей Д.В., Ярмолюк Д.І.

Застосування нових тенденцій та інновацій для розвитку туристичної індустрії у післявоєнний період

Грушко С.С.

Екологізація, як інновація в готельно-ресторанному господарстві

Драчинська К.В.

Стратегічний туристичний альянс як спосіб розвитку туризму для осіб з обмеженими можливостями

Дроботько К.О.

Аквателі – новий напрям у готельному господарстві

Дубик Т.О. Ярмолюк Д.І. 

Перспективи розвитку національного продукту України в сфері гостинності та готельно-ресторанного бізнесу

Загоруйко А.С.

Комунікативні конфлікти в готельно-ресторанному бізнесі: наслідки та шляхи вирішення

Ісаєнко О.М.

Проблеми та можливості розвитку міжнародного туризму в Україні у періоди кризових явищ

Іщенко Ю.О.

Вплив глобальних трендів на розвиток туристичних дестинацій

Іщенко Ю.О. 

Сільський зелений туризм в Україні та Іспанії: порівняння особливостей та тенденцій

Карпович Н.О.

Екстремальний туризм у південноамериканській країні Чилі

Кичак С.В.

Кулінарна смакова і ароматична комбінаторика в ресторанному бізнесі

Кліпінська А.В.

Еко-технології в та безвідходне виробництво як ключові вектори сталого розвитку готельно-ресторанного бізнесу Україні

Климчук А.О.

Енергетичні напої та їх вплив на здоров’я людини

Кондратенко Р.С., Чагайда А.О. 

Японія як популярний напрямок гастротуризму

Костриця Н.Р.

Перспективи розвитку технології 3d-друку шоколаду

Котерняк Г.О., Чагайда А.О.

Гірський туризм – як популярний вид активного відпочинку в світі

Коцюба О.В.

Еко-готелі як сучасний тренд туристичної галузі

Кушнір Л.С.

Екологічний туризм = свідомий туризм

Лавренчук А. М.

Сучасні тенденції інноваційного розвитку готельно-ресторанного бізнесу

Лелях О.С.

Туристичний потенціал Житомирського регіону

Любченко В.В.

Доставка як сучасний тренд у готельно-ресторанному бізнесі

Мельник Д.В.

Етика та комунікація в роботі з клієнтами ресторану

Мітюкова Ю.М.

Світові тенденції розвитку wellness-туризму

Осадчук А.М., Чагайда А.О. 

Екстремальний туризм в Україні

Осипович М.В.

Незвичні готелі України

Панасюк Д.С., Ярмолюк Д.І.

Вплив соціальних медіа на економічну успішність ресторанного бізнесу

Пашинський С.Р. Чагайда А.О. 

Перспективи розвитку гастрономічного туризму в Україні

Пашинський С.Р., Ярмолюк Д.І. 

Виклики та перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні в умовах глобальних криз

Петрова С.С.

Роль енергоефективності в розвитку сталого туризму

Піддубний В.А., Чагайда А.О. 

Збереження історико-культурних пам’яток у Франції та Італії: порівняльний аналіз

Плисак А.С.

Особливості функціонування готельних підприємств типу «Хостел»

Ренкас А.А., Ярмолюк Д.І.

Загальна характеристика сучасних тенденцій та викликів в готельно-ресторанному бізнесі

Рога Д.О. 

Онлайн-контент як засіб підвищення туристичної привабливості

Савельєва С.О.

Види екстремального туризму

Свінціцька В.Р., Ярмолюк Д.І. 

Створення туристичних кластерів як інструмент розвитку регіону

Севастьянова А.І. 

Історичні особливості формування середземноморської дієти

Семидко В.В., Чагайда А.О.

Маркетинг та просування туристичних дестинацій

Собко А.К.

Туристичні тренди та їх вплив на готельно-ресторанний бізнес: адаптація до нових умов

Сулаберідзе А.Г.

Безконтактні технології в готелях та ресторанах: самообслуговування, онлайн-меню, мобільні ключі

Термер Г.М.

Винний туризм Закарпаття та Північного Причорноморʼя

Федорчук Д.А.

Пляжний туризм Іспанії

Фесенко І.В., Ярмолюк Д.І.  

Інновації в ресторанному бізнесі

Чернічкіна А.Б., Ярмолюк Д.І. 

Використання екологічного одноразового посуду в індустрії гостинності

Шпак А.В., Чагайда А.О. 

Сучасні тренди в гастрономії: вплив здорового способу життя на меню ресторанів

Шугарова В.Р.

Проблеми та перспективи розвитку туризму Київщини

Шугарова В.Р.

Культурна спадщина Львівщини та її використання для розвитку туризму

Шульжик Д.О., Ярмолюк Д.І. 

Зелений туризм: екологічні та соціальні перспективи для України

Яворська Н.В.. Ярмолюк Д.І.

Соціальні мережі як інструмент розвитку туризму

Яненко К.М.

Особливості гастрономічного туризму в Італії

Яценко В.В.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *